HAVUZ TİP DAMPERLİ YARI RÖMORK ÜRETİMLERİNDEN BAZI ÖRNEKLER
3 DİNGİLLİ HAVUZ TİPİ HARDOX DAMPER TREYLER ÖZELLİKLERİ
TREYLER ŞASİ | Yüksek mukavemetli çelikten, güçlendirilmiş şasi “I” kesitli profil olarak, gaz altı kaynak ile imal edilir. Şase imalatında 4 mm domex kalite saç ve çelik lama kullanılacaktır. |
SÜSPAN. VE DİNGİL | Her biri 12 ton kapasiteli ( ÖZKOÇ marka) pilot tip dingil ve havalı süspansiyon takımı kullanılacaktır. Dingil aşırı hareketlerini sınırlayan amortisör takviyeli olacaktır. Çift dingil kaldırma opsiyonlu olup 3 dingil tek lastik pilot tip olacaktır. |
FREN SİSTEMİ | EBS 2S 2M anti blokaj sistemi HALDEX marka standartlara uygun çift hortumlu fren sistemi kullanılır. Servis freni otomatik yük ayar valfı ile uygun frenleme sağlanır. Tespit freni imdatlı ARFESAN marka fren körükleri ile sağlanmaktadır. HALDEX marka otomatik fren cırcırı kullanılır. |
KİNG – PİM | SAE Ve DIN standartlarında 2″ çapında alttan civata ile alttan sökülüp – takılabilen |
MEKANİK AYAKLAR | Her biri 25 ton kapasiteli , 2 hızlı teleskopik ayaklar ve süspansiyona uygun pabuçlar. OMS kısa tip. |
DAMPER KOVA | 4 mm HARDOX 450 sac kullanılarak küvet tip olarak imal edilir. Taban Sacı: 4 mm HARDOX 450 Yan Saçlar: 4 mm HARDOX 450 Boy: 7250 mm yaklaşık olarak 28 metre küp. Genişlik: 2550 mm Ağırlık: 6500 kg |
DAMPER ŞASİ | Küvet tip HARDOX damper özel bir imalat olup tabanında travers ve ve şasi yoktur. |
ARKA KAPAK | Yüksek mukavemetli 4 mm HARDOX 450 sacdan mekanik arka kapak. |
KALDIRMA SİSTEMİ | Damper kaldırma düzeni teleskopik tipinde, gerekli kaldırma gücünü ve kaldırma açısını 45° sağlayacak 5 KDM 5700 tip pistondan ve yüksek mukavemetli çelik konstrüksiyon olarak imal edilmiş olacaktır. Teleskopik silindirlerimiz ST 52 BK+S DIN 2391/C kalitesinde soğuk çekim borudan üretilmiş olacaktır. |
ÖN PANEL | Yüksek mukavemetli 4 mm HARDOX 450 sacdan ön panel. |
HİDROLİK HORTUM | Hidrolik basınç hortumlarının tamamı SAE 100R2(çalışma ortamı 40 – 120 ‘C hidrolik yağa mukavim nitril kauçuktan mamul alt kat, katlar arasında 2 kat çelik tel örgü takviye, yağ ve dış etkenlere neopren kauçuktan mamul üst kat) standardına uygun olacaktır. |
KALDIRMA SİSTEMİ | Damper kaldırma düzeni teleskopik tipinde, gerekli kaldırma gücünü ve kaldırma açısını 45° sağlayacak 5 KDM 5700 tip pistondan ve yüksek mukavemetli çelik konstrüksiyon olarak imal edilmiş olacaktır. Teleskopik silindirlerimiz ST 52 BK+S DIN 2391/C kalitesinde soğuk çekim borudan üretilmiş olacaktır. |
BOYA | Tüm elemanlar ve şasi kaynak işlerinin tamamlanmasının ardından, Boya öncesinde temizlenir ve temizleme işlemi ardından epoksi astarlanıp boyama işlemi yapılacaktır. |
ELEKTRİK SİSTEMİ | Standartlara uygun 24 volt ARDY marka aydınlatma sistemi olup, fonksiyonlu stop lambaları kullanılacaktır. Yine standartlara uygun yan ışıklar monte edilerek römork arkasında gerekli ikaz işaretleri monte edilecektir. |
ÇAMURLUKLAR | Lastik üzerinde boydan boya baskı saç kullanılıp ön ve arka dingillerde yarım CTP çamurluk kullanılacaktır. |
LASTİK VE JANTLAR | 6+1,385/65 R 22,5 Tubeless Lastik 6+ 1,11,75-22,5 Jant (Lassa, Prelli marka lastikler) |
STANDART AKSESUARLAR | Sızdırmaz takım dolabı Stepne yeri Plastik su deposu Paspaslar Plastik takoz Yangın dolabı |